toplogo
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Pigetræning?
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: Pigetræning?
Pigetræning? 1 Month, 1 Week ago  
Hej alle

Jeg er for nyligt begyndt at cykle mtb her i Rold skov og jeg synes det ville være sjovt at cykle med andre piger, så da jeg så at klubben her har et pigehold, vakte det min interesse. Jeg ville høre hvornår i cykler næste gang og om det er mugligt, at jeg kan komme med på en prøvetræning, for at se om det er noget. Hvor øvet skal man være for at kunne cylke med på pige/kvindeholdet og hvor mange plejer i at være afsted?

(Jeg er 18 år og har cylket i godt 3 mdr.)

Mange hilsner Cæcilie
Cæcilie
Cæcilie Jøker
Fresh Boarder
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Female caecilie_joeker@hotmail.com Location: Rold skov/ Rebild bakker Birthday: 11/24
The administrator has disabled public write access.

Re: Pigetræning? 1 Month, 1 Week ago  
Hej Cæcilie

En god ide er at du prøver at køre med på vores nybegynder hold Tirsdag/Torsdag kl 18.30 så kan du prøve kræfter med MTB der. Bagefter vil vi sammen lave en evaluering om du bør køre med tirsdag / torsdag eller køre med mandag til pigetræning.
hamselv
Per Krogh Christiansen
Fuld pedal!
Moderator
graph
ICQ#: 20575530 Gender: Male hamselvdk Edge Connect RSS Feed hamselv@gmail.com hamselvmyst2000 lsbpkc@denmark.tc hamselvmyst Location: Støvring Birthday: 07/26
----
/Per aka Hamselv

Re:Pigetræning? 1 Month, 1 Week ago  
Hej

Det lyder kanon.. Men da jeg var ude at cykle i onsdag forstuvede jeg anklen, idet jeg klikkede ud af min pedal og trådte på en sten Jeg venter på hævelsen falder og kommer og prøver på begynderholde når foden er frisk igen.

Hilsen Cæcilie
Cæcilie
Cæcilie Jøker
Fresh Boarder
graphgraph
Gender: Female caecilie_joeker@hotmail.com Location: Rold skov/ Rebild bakker Birthday: 11/24

Go to topPage: 1
Moderators: Erik, hamselv
Udviklet af AzureX.dk Vedligeholdt af WebInc